Portes obertes ESO

Aquests dies els alumnes de les escoles de primària ens estan visitant per conèixer el nostre Institut. Totes les famílies que ens vulgueu conèixer millor esteu convidades a visitar-nos, també amb els vostres fills i filles, el proper dimecres 27 de febrer a les 18.00 hores.Tot i així, si no podeu venir, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres: concertarem una cita per mostrar-vos el centre i aclarir-vos tots els dubtes que tingueu. Fer una ullada a aquesta infografia també us pot anar bé per prendre decisions en aquests moments tan importants.  Us esperem!

Per fer més àgil l’acollida, us convidem a omplir prèviament aquest  FORMULARI

Una nit a l’institut

El passat divendres 25 de gener, els alumnes de 3r d’ESO D van gaudir del premi escollit de les aules netes: passar una nit a l’institut. En arribar, van preparar l’aula dormitori amb matalassos del gimnàs, després van gaudir d’un sopar servit pels professors participants.… Llegeix més»