Matrícula Batxillerat

Benvolgudes famílies s’obre el període de matrícula a per al Batxillerat.
Període de matriculació ordinària pels preinscrits amb plaça assignada: Del 12 al 16 de juliol de 2021
Termini de confirmació de plaça per l’alumnat amb matèries pendents d’avaluació al setembre: Del 12 al 16 de juliol… Llegeix més»

Notes – Alumnat de l’ESO

El proper dimecres 30 de juny haureu de venir a l’institut a recollir els butlletins de notes finals. Segons el nivell que curseu, l’horari marcat és el següent:

• 1r d’ESO, a les 9:00h
  • 2n d’ESO, a les 9:30h
  • 3r d’ESO, a les 10h
  • 4t d’ESO, a les 10:30h

I ara… Llegeix més»

Activitats esportives d’estiu amb Sport2live

Alumnes de l’Institut,
Us recordem que encara queden places disponibles per a les activitats esportives d’aquest estiu, que promou Sport2live!!!
Preneu nota:
Dissabte 19/06: Sortida BTT, vine amb la teva bicicleta o demana’n una i te la deixem!
Us hi esperem a les 10:00h davant la fàbrica de Ciments Molins.
Reserva… Llegeix més»

Jornada Lúdica i Esportiva

Demà divendres 18 de juny, els alumnes de 1r a 4t d’ESO gaudiran d’un dia que girarà al voltant de l’esport i de l’oci, en el següent horari:

De 9:00h a 10:30h, 1r d’ESO.
De 10:30h a 12:00h, 2n d’ESO.
De 12:00h a 13:30h, 3r i 4t d’ESO.

El lliurament del butlletí de notes es farà a les 10:30h per a 1r d’ESO, a les 12:00h per a 2n i a les 13:30h per a 3r i 4t, a càrrec dels tutors de grup classe.

Esperem que ho passeu d’allò més bé!!!

Matrícula CFGB Informàtica d’oficina

Benvolgudes famílies s’obre el període de matrícula a per al CFGB Informàtica bàsica.

Període de matrícula : Del 16 de juny al 22 de juny de 2021

Per tal de formalitzar la matrícula envieu complimentada la documentació que es detalla a continuació a la següent adreça de correu electrònic: preinscripcio@insgabrielamistral.cat

Si teniu algun dubte o voleu demanar cita prèvia podeu trucar al telèfon: 93 656 00 00

Trobareu tota la documentació necessària per entregar AQUÍ!

Fem moles de Sant Vicenç

Els alumnes de 1r d’ESO estan fent el Crèdit de Síntesi aquesta primera setmana de juny. Entre les activitats que estan fent, totes al voltant de la proposta CONEGUEM SANT VICENÇ DELS HORTS, hauran d’elaborar un dolç tradicional de la vila: les Moles de Sant… Llegeix més»