Nous membres al Consell Escolar

La setmana del 26 al 30 de novembre es van celebrar les eleccions per a la renovació parcial del Consell Escolar. Volem agrair a tots els candidats i candidates la seva predisposició a col·laborar en la vida i el govern del centre, i també a totes les persones que heu participat a les eleccions.

També agraïm a les persones que deixen el Consell la seva dedicació durant els darrers quatre anys.

Les persones que s’incorporen al Consell Escolar són les següents: Llegir més»

Simposi de projectes globalitzats

Professorat de l’INS Gabriela Mistral va participar al Simposi sobre Aprenentatge globalitzat i per Projectes que va tenir lloc el 23 i 24 de novembre de 2018 al Campus de Bellaterra de la UAB i que va combinar l’intercanvi d’experiències de treball amb l’exposició de… Llegeix més»

Maquetes de residències

Un curs més, el grup d’ADM1 ha elaborat diverses maquetes de residències amb diferents espais, com habitacions, menjadors, sala de joc, recepció…, per tal d’estructurar un espai adaptat a persones en situació de dependència. També ha confeccionat productes de suport i senyals i símbols que… Llegeix més»

Visita al Pantà de Rialb

El passat 28 de novembre, els alumnes de 3r d’ESO i els de Tecnologia de Batxillerat van fer una sortida a la comarca de la Noguera per visitar el segon pantà més gran de Catalunya, el de Rialb.
Durant la sortida, vam tenir la sort de… Llegeix més»

Així parlà Zaratustra, interpretació de 1r d’ESO

Amb motiu de la Setmana de la Ciència, els alumnes de 1r d’ESO han interpretat i enregistrat l’obertura de R. Strauss Així parlà Zaratustra, obra molt coneguda per la seva aparició a la mítica pel·lícula de ciència-ficció 2001: Una odissea de l’espai.

Exposició del projecte Recuperem el món

El dia 4 de desembre a les 17.00 h tindrà lloc l’exposició del projecte Recuperem el món en què han estat treballant els alumnes de 1r d’ESO durant el primer trimestre.
Hi està tothom convidat!
Si voleu un petit tastet del projecte podeu veure el vídeo resum: Llegeix més»

Prohibit no tocar

El passat 23 de novembre, els alumnes de 3r d’ESO de l’INS Gabriela Mistral van visitar el Museu de les Matemàtiques de Cornellà. Malgrat la pluja, l’alumnat va poder gaudir de diverses activitats interactives i manipulatives en consonància amb el lema del museu: Prohibit no… Llegeix més»