Visita a la jornada de portes obertes 2018 a la UAB

Com cada curs el dimarts  6 de febrer, l’alumnat de 2n de Batxillerat han assistit a la jornada de Portes Obertes que organitza la Universitat Autònoma de Barcelona, al campus de Bellaterra.

Els alumnes han pogut anar a dues xerrades diferents sobre els  graus que s’ofereixen, tenint en compte els seus interessos i el que els agradaria estudiar un cop finalitzat el batxillerat. Els professors acompanyants hem assistit a una xerrada per conèixer els 10 graus nous que aquesta universitat pública oferirà el curs vinent, com ara el  Grau d’Estudis de gènere, Grau d’enginyeria de dades o el Grau de gestió de ciutats intel·ligents i sostenibles, entre d’altres novetats.

La visita ha permès als nois i noies obtenir informació per aclarir el seu futur, sobretot a aquells que encara tenen dubtes i també tenir el primer contacte amb un campus universitari tan complert com el de la UAB.