Visita a la Badalona romana: BAETVLO, romana urbs

El passat dijous, 26 de febrer, els alumnes de 4t d’ESO que cursen l’optativa de Llatí van anar a visitar la Badalona romana. Sota l’edifici de l’actual Museu de Badalona van poder passejar pels carrers i edificis que els romans van construir en el segle I aC i, en acabat, es van desplaçar a les ruïnes excavades d’una domus senyorial.

Els alumnes van fer la visita dividits en dos grups i cadascun era dirigit per un monitor del museu. Els van acompanyar els professors Lucía Pérez i Roc Escala, ambdós del departament de Llengües Clàssiques.

SALVE!

1. Montse Bordanova i Mundet

Una visita interessant que segur que va obrir les portes al món romà als alumnes que estudien aquesta optativa. No s’ha d’oblidar mai que la cultura romana és la base de la nostra cultura i, tenim ben a prop les restes de Badalona per poder-nos summergir.