Un passeig entre els déus

El dijous, 16 de maig, els alumnes de la matèria optativa de Mitologia de Segon d’ESO van anar a descobrir les divinitats gregues i romanes que s’amaguen en el Parc del Laberint d’Horta de Barcelona. Aquest recinte enjardinat fou construït el 1791 per la família Desvalls i ara és un parc públic administrat per l’Ajuntament de Barcelona. El seu propietari inicial, Joan Antoni Desvalls, era un home d’esperit selecte i de gran cultura, i volgué incorporar en els seus jardins un bon mostrari d’escultures i relleus de temàtica mitològica grega i romana. Avui els nostres alumnes han pogut fer una interessant recerca per entre la variada vegetació del parc i sota un sol de justícia.