Trobada Catalunya – Normandie 2019

Un any més els alumnes de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat del Mompou han participat a la trobada lingüística amb un grup d’alumnes de l’institut Clément Marot de Douvres (Caen), Normandia. D’aquesta manera el nostre alumnat ha pogut conèixer en persona els seus “correspondants”, amb qui han estat fent intercanvi de cartes, i practicar la llengua francesa. Durant tot el matí han estat fent conversa amb l’alumnat francès i després han esmorzat tots junts. Ha estat una experiència molt positiva i volem agrair al nostre alumnat la seva actitud tan positiva i col·laboradora per ajudar al bon desenvolupament de l’activitat. També volem donar les gràcies pels deliciosos pastissos, galetes i truites de patates “maison” que han portat! Estava tot per llepar-se els dits!

Us deixem un recull de fotos de la trobada! !

1. Montse Bordanova i Mundet

Fantàstic reportatge fotogràfic d’aquest intercavi, una experiència molt positiva i enriquidora. Gràcies per compartir-la amb nosaltres.