Reunió d’orientació de l’itinerari professional amb les famílies de 4tD i 4tAO

Ahir dijous va tenir lloc a l’institut una reunió amb les famílies de 4tESO D i AO per ajudar-los en la presa de decisions de cara al futur. Es va parlar dels cicles formatius i de la formació professional  en general. També es va explicar l’acompanyament que estem fent a l’alumnat amb l’orientació a tutoria i amb activitats previstes com ara El Bus de la FP, que els portarà a conèixer de primera mà tota l’oferta de formació professional de Sant Vicenç dels Horts amb una visita a l’INS Gabriel Mistral i als Salesians.

Vam recordar les dates de preinscripció i la importància de visitar els diversos centres que ofereixen els cicles formatius que són de l’interès de l’alumnat.