Tríptics de l’Al-Andalus a 2n d’ESO

A les classes de 2n d’ESO, abans de les festes de Nadal, hem fet uns tríptics sobre l’arquitectura andalusina fent servir l’aplicació Canva. D’aquesta manera practiquem la competència digital, alhora que fomentem l’estudi autònom dels nostres alumnes. Andalusia es una regió rica en patrimoni artístic i  cultural on es poden visitar les arrels àrabs de la Península. Amb aquests tríptics volem fer volar la imaginació i convidar-vos a una ruta per aquest edificis. Esperem que ben aviat puguem visitar-los.

1. Montse

Realment la creativitat tant dels alumnes com dels professors no té límits. L’enhorabona per la feina ben feta d’uns i d’altres.