Taller de primers auxilis a 4t d’ESO

Els dies 15 i 16 d’abril, les alumnes de 4t de l’ESO han tingut un taller de Primers Auxilis. La formació l’han portat a terme uns instructors de la Creu Roja.

Ha estat una formació molt pràctica sobre com actuar en el supòsit de trobar-se un accidentat al tren, a una carretera o a l’autopista. Ens van donar unes pautes molt útils perquè a l’hora d’ajudar no sempre es pensa correctament i podem ser causa de lesions en l’accidentat.

I alhora, l’instructor els ha transmès una experiència personal de situacions en què es troba i que poden ser útils en la presa de decisions sobre actuacions personals.

Algunes opinions dels nostres alumnes són:

“M’ha agradat molt! Ho vam passar molt bé, vam aprendre moltes coses útils i el noi ho va explicar molt, molt bé. Trobo que hauríem de fer aquestes coses més sovint.” (Neus, 4tC)

“El taller em va semblar molt útil i interessant. El noi s’explicava molt bé i el fet que ens ubiqués en una situació real, t’obre la ment pensant que potser algun dia et trobes en aquella situació.

M’agradaria que tornés per explicar més situacions i com actuar.” (Andrea, 4tA)

“Ha estat bé, era necessari per si passes algun problema així.” (César, 4tAO)

“Aquesta classe ha sigut molt important i ens ha servit per aprendre a salvar vides. A més va ser divertida i vam poder sortir uns quants a fer una de les tres maniobres que ens van ensenyar.” (Anna, 4tB)

“En la meva opinió ha estat molt bé i molt útil, m’ha agradat molt.” (Nicol, 4D)