Entre llibres i roses

Com és tradició al nostre institut, l’alumnat de 4t pot participar de manera voluntària a la venda de roses que té lloc durant la Diada de Sant Jordi. A més, els beneficis d’aquesta venda els permeten als voluntaris abaratir el preu del seu viatge de fi de curs, enguany a Vilanova de Sau.

L’acollida d’aquesta activitat entre l’alumnat ha estat molt positiva i s’ha sabut organitzar perfectament: del nombre total de voluntaris, uns se’n van avenir a matinar més del que acostumen i eren a l’entrada del nostre centre el passat dia 23 intentant vendre les seves roses, amb gràcia i simpatia. No hi havia ningú que s’hi pogués resistir!

Després, amb l’inestimable ajuda de les famílies de l’Escola Sant Antoni, van haver de treballar de valent, ja que ningú es volia quedar sense la seva rosa. Aquelles famílies van ser molt generoses amb el nostre alumnat: des d’aquí els voldríem agrair la seva col·laboració. Prometem de tornar-hi Sant Jordi vinent!

Finalment, durant el pati llarg de la Diada, van acabar completament amb les roses que tenien per vendre  – l’any que ve, en comprem més, que ha estat tot un èxit!

Aquí us deixem unes fotos perquè els veieu en acció, al costat dels seus companys encarregats de  l’intercanvi de llibres de segona mà, que va sortir tan bé com la venda de roses.

Se’ns dóna bé Sant Jordi en aquest institut!