Taller de graffiti a 4t ESO

Fotos i vídeos AQUÍ.

El dijous 20 de maig i gràcies a la col·laboració de l’AMPA, els alumnes de 4t de l’optativa de Visual i Plàstica i el grup de 4t D van realitzar un Taller de graffiti dirigit per Víctor Escalante, un professional amb més de 25 anys d’experiència.

Els alumnes van fer una primera part de teoria per conèixer els orígens del graffiti, els seus valors i les seves tècniques. En la segona part del taller van sortir a l’exterior i van estar pintant el mur exterior del centre.

L’experiència ha estat molt positiva i ja estem pensant en el següent projecte que durem a terme!

A les fotos i al vídeo següent hi podeu veure el procés creatiu i el resultat final. Esperem que us agradi!