Sortida al Campus de la UPC de Vilanova i la Geltrú

El dijous 3 de febrer els alumnes d’optativa de Tecnologia de 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat de Tecnologia Industrial van gaudir dels tallers tecnològics que organitza la Universitat Politècnica de Catalunya.

L’objectiu d’aquests tallers és apropar els alumnes als estudis superiors tecnològic com ara les diferents enginyeries (industrial, electròniques, telecomunicacions, …).

Després de dos anys sense poder-hi participar degut a les restriccions de la pandèmia, enguany han assistit als tallers d’automatització, assaigs de materials, màquines elèctriques i robòtica. A més els alumnes de Batxillerat van fer una visita per les instal·lacions del campus.

Per finalitzar van visitar el Museu del Ferrocarril que es troba molt a prop de de la UPC, on es mostra la història del ferrocarril i una exposició de locomotores originals.