Dia Internacional en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust

“ Va succeir una vegada. No hauria d´haver passat, però va succeir. No ha de tornar a passar, però podria. Per això, l’educació sobre l’Holocaust és fonamental” Goran Persson, Fòrum Internacional sobre l´Holocaust a Estocolm (2000)

Els alumnes de la matèria d’Història del món contemporani de 1r de Batxillerat han fet uns cartells per commemorar el dia Internacional de l´Holocaust que des del 2005 se celebra cada 27 de gener, la data en que es va  alliberar el camp de concentració d’Auschwitz-Birkenau al final de la Segona Guerra Mundial. L’Holocaust  fou la persecució i l´assassinat sistemàtic de sis milions de jueus pel govern nazi entre 1933 i 1945. L´estudi d´aquest fet és una oportunitat pels alumnes d’estudiar un esdeveniment que desafia els valors humans i que ha marcat la història del segle XX.

Aquí us deixem una mostra dels cartells que han fet els nostres alumnes. Desitjo que us agradin!!