Sortida al bosc vertical de Torrelles

El passat 30 d’octubre els alumnes de l’Aula Oberta vam fer una sortida de tutoria a Catalunya en miniatura. L’objectiu era  enfortir els lligams de relació dels grups mitjançant activitats lúdiques  compartint un matí en un entorn diferent de l’institut. Vam fer una passejada comentant les maquetes i després vam gaudir d’un circuit d’aventura amb tirolines, ponts aeris, escales, etc. Va ser molt divertit i alhora enriquidor perquè els alumnes van haver de superar les pors i les dificultats que anaven sortint al llarg de l’itinerari.

Podeu veure més fotos AQUÍ.