Sortida a la Danone amb 2nESO

El dimecres 13 de novembre, amb motiu de la setmana de la ciència, l’alumnat de 2n d’ESO va fer una visita a la fàbrica Danone de Parets del Vallès.  A la Danone van explicar l’origen de la marca Danone i van mostrar un pot original que es venia a les farmàcies com a medicament. Després es va fer una breu visita a la fàbrica per observar com produeixen els iogurts. No es poden visitar totes les instal·lacions per qüestions d’higiene alimentària,  però mirant per unes parets de vidre van observar persones treballant i quin vestuari tan particular que feien servir els treballadors. Ens van parlar  de la logística i de la quantitat de iogurts produïts, tot relacionat amb el temari de tecnologia.

Finalment es va fer una petita degustació de dos productes Danone i  van obsequiar a alumnes, professors i fins i tot al xofer de l’autobús amb uns iogurts per a tota la família. Va ser una sortida molt interessant i una oportunitat per descobrir quin procés hi ha darrere d’un producte tan quotidià com el iogurt.

1. Montse

Una sortida momt interessant i positiva, segurament plena de curiositats.
    La visita a la fàbrica Danone pot ajudar en molts aspectes en l’aprenentage de la matèria i fer que sigui més agradable.