Simulacre d’emergència 2018-2019

El passat dijous 8 de novembre vam realitzar al nostre institut el ja clàssic simulacre d’emergència i evacuació. El supòsit d’emergència era un incendi a la caldera de calefacció que bloquejava la porta sud d’evacuació de l’edifici principal.  Això obligava a desallotjar-lo  exclusivament per la porta nord, és a dir, la porta principal. Tot un repte. Tots els protocols d’emergència es van activar i l’evacuació va ser ràpida i ordenada. Cal felicitar tot l’alumnat per la seva participació i actitud. Com a novetat, aquest any, per a donar més realisme al simulacre, es va utilitzar una màquina de fer fum. També hi participaren dos cotxes de bombers i dos cotxes patrulla de la policia local. Volem agrair des d’aquí l’orientació i col·laboració de tot el personal del Departament de Protecció Civil del nostre Ajuntament així com de la Policia Local i del Cos de Bombers Voluntaris.

Aquí a sota teniu una petita mostra de fotografies del simulacre. Si voleu veure més fotos cliqueu AQUÍ.

1. Montse Bordanova i Mundet

Que el simulacre d’emergència es realitzés amb rapidesa i normalitat fa pensar en la maduresa de l’alumnat i la seguretat que en el cas que fos real reaccionarien de la mateixa manera.
    Esperem que mai es produeixi cap accident, però certament, alumnes i professors saben com han d’actuar en un cas d’emergència.