Excursió al TIBIDABO

El dimarts 23 d’octubre i el dimecres 7 de novembre els alumnes de 3r d’ESO van anar al Tibidabo per participar en les activitats didàctiques que organitza el parc. Van veure els principis físics i tecnològics en què es basen algunes atraccions com “el diàbolo”, “crash cars”, “tibidabo express”, “el vaixell pirata” i “la muntanya russa”. Després de realitzar les activitats, els alumnes van pujar a cada una de les atraccions proposades per tal d’experimentar en primera persona els coneixements treballats d’una manera més lúdica.

1. Montse Bordanova i Mundet

L’aprenentage sempre és millor si és té l’oportunitat de dur a terme una part pràctica, en aquest cas, poder visitar les instal.lacions del parc segur que va ajudar molt a entendre conceptes que a nivell teòric serien més difícils.
    Espero que els nois i noies hagin aprofitat l’experiència i, sobretot, vegin que els coneixements que aprenen tenen una aplicació directa a la vida diäria.