Publiquem el nostre primer llibre de relats amb 4t ESO

Alguna vegada t’has plantejat escriure un llibre de relats amb els teus companys de curs? Aquest va ser el repte que vam plantejar des del departament de Llengua i literatura castellana al nostre alumnat de 4t ESO.

I aquí teniu el resultat, Crónicas cautivadoras és un conjunt de relats escrits i il·lustrats pel nostre alumnat. En aquestes pàgines trobaràs tot tipus d’històries: amor, terror, misteri, aventures, relats autobiogràfics,…

El nostre alumnat ha treballat així la narració: definió, estructura, elements, gèneres i d’altres curiositats; han après a través de lectures i vídeos els diferents conceptes; han creat un marcapàgines amb els elements de la narració, la seva estructura i els diferents gèneres narratius; han planificat, redactat i revisat el seu text i han fet unes fantàstiques il·lustracions  que acompanyen els seus relats.També cal fer una menció especial a la nostra alumna Andra Ghiocel, que va ser la portada escollida per aquest llibre tan especial.

Un cop editat el llibre vam lliurar al certamen de Sant Jordi uns premis molt especials, premis al millor relat de cada grup classe. Les persones guanyadores van ser: 4t. A:  Dunia Cañadas, 4t. B Ainhoa Pedraza, 4t C Andra- Isabela Ghiocel, 4t. D Emma Domínguez, 4t AO Anas Berchak.

Us deixem aquí un petit tast amb fotografies d’algunes il·lustracions del llibre així com de persones guanyadores del llibre.

1. Miquel Abancó

Bona feina !!! És una experiència que valdria la pena repetir-la cada curs. Sincerament, m’ha agradat molt. FELICITATS !!!