Projecte 3r d’ESO: The Age of Exploration

El projecte de 3r d’ESO en què es treballen conjuntament les matèries de Socials, Matemàtiques i Anglès és a punt d’acabar. Durant aquests dies, els alumnes de 3r han preparat unes converses, en què es feien passar per exploradors i navegants de l’època del descobriment d’Amèrica. Cada grup de 3 o 4 alumnes ha treballat un personatge diferent. La resta de companys els havien d’escoltar i omplir una taula amb informació específica. Alguns s’han disfressat una mica i hem gaudit d’algunes actuacions molt divertides. Aquí us deixem alguns exemples!