Primers classificats de les proves Cangur de matemàtiques

Els resultats de les proves Cangur de matemàtiques ja han arribat! Hem de felicitar tots els nostres alumnes que hi van participar, i molt especialment els que han quedat en les primeres posicions.

Aquest any, hem de felicitar especialment el nostre alumne de 3r ESO B Carlos Medina Gálvez, que ha obtingut un premi de categoria A a nivell de Catalunya, perquè ha quedat en la posició 9 de més de 15000 participants. El premi consisteix en unes colònies matemàtiques durant l’estiu, i es va concedir en una cerimònia a l’auditori del Palau de Congressos de Barcelona. A més, la universitat Politècnica s’ha interessat pel Carlos i el seu talent, i ha contactat amb l’institut per oferir-li gratuïtament un curs de programació. Estem orgullosos de tu, Carlos! Podeu veure un fragment de la cerimònia de lliurament dels premis al Palau de Congressos, on surt el Carlos, clicant AQUÍ.

Pel que fa a la resta d’alumnes en les primers posicions, tots ells van obtenir un diploma que se’ls va lliurar a l’institut. A més, els primers classificats de cada cicle van rebre un petit obsequi de l’institut. Aquí en teniu el llistat:

1r ESO   2n ESO
1r classificat 2n classificat 3r classificat 1r classificat 2n classificat 3r classificat
Irene Carmona Andrei Demèter Marcos López

Víctor Santisteban

Ona Cárdenas Iker Sánchez Sandra Moreno

Alejandro Martín

3r ESO   4t ESO
Carlos Medina Guillem Romagosa Ainara Cortés Lara Ruz Meritxell Portolès Gurinder Singh
1r Batxillerat
1r classificat 2n classificat 3r classificat