Acte de graduació 4t ESO: promoció 2017-2021

VÍDEO GRADUACIÓ

FOTOS GRADUACIÓ

El dimarts 22 de juny vam celebrar l’acte de graduació de 4t d’ESO. Després d’un curs i mig en què la pandèmia i el confinament han capgirat la nostra vida acadèmica i personal, tant l’alumnat com el professorat teníem unes ganes immenses de celebrar un acte de germanor com aquest, en el qual poder festejar tots plegats el fi d’un cicle vital tan important per al creixement del nostre alumnat com és l’ESO.

Volem agrair especialment a la comissió d’alumnes que va organitzar l’acte la seva implicació, empenta i autonomia. Gràcies a vosaltres, noies, vam poder gaudir d’una celebració amb una bona pila d’actuacions, premis, globus, discursos, plors i riures.

Us deixem l’enllaç del Google Photos on podreu veure les imatges de la vetllada, i també el vídeo que van realitzar la Natalia Fernàndez i la Sara Ruiz de 4tB on podreu veure com aquesta meravellosa promoció ha crescut i conviscut al Mompou.

I ara, només resta desitjar-vos que tingueu molt bona sort i recordar-vos que el Mompou serà sempre casa vostra!