Podcasts i Shakespeare amb l’alumnat de 1r de Batxillerat de Literatura Universal

El nostre alumnat de 1r de Batxillerat de la matèria de modalitat Literatura Universal ha llegit l’obra Otel·lo de Shakespeare i ha analitzat els aspectes més rellevants i vigents oferint una mirada jove i actual. I ho han fet a través d’uns podcasts que tracten temàtiques vigents encara com la gelosia, la violència de gènere, el síndrome d’Otel·lo, les relacions tòxiques, la misogínia i fins i tot una comparació dels temes d’Otel·lo a través de la pintura, la música i la televisió actual. Els alumnes ens expliquen de manera molt clara i entenedora conceptes que hem de saber perquè encara a dia d’avui existeixen i n’hem de ser conscients com a societat per poder millorar i avançar.

Us deixem un petit tast d’aquest treball i unes paraules de Shakespeare: OTELO INFOGRAFÍA

“Simples menudencias son para el celoso pruebas más tajantes que las sagradas escrituras” (William Shakespeare)

Moltes gràcies a l’alumnat per la seva implicació! Esperem que us agradi el seu treball!