Més de 100.000 visites en 6 mesos

captura-de-pantalla-2017-02-02-a-les-20-37-39Tal i com podeu veure al comptador del final de la pàgina, aquesta nova web de l’institut ja ha rebut més de cent mil visites en tan sols 6 mesos d’existència. L’adreça web comença per àgora, i això volíem que fos aquest nou espai de trobada de tota la comunitat educativa, igual com una àgora o plaça principal de les ciutats gregues antigues. Qualsevol membre de la comunitat educativa (professorat, famílies, alumnat…) hi entra sovint per accedir a Alexia, per informar-se sobre el dia a dia de l’institut, per consultar l’agenda amb dades sobre sortides, tallers, xerrades, jornades… Qualsevol que vulgui fer-se una idea de qui som, com som i com treballem a l’Institut Frederic Mompou, trobarà en la nostra pàgina web un aliat imprescindible.

Estem contents, però encara queda molta feina per fer i molt per millorar. Properament l’alumnat que ho vulgui podrà tenir-hi accés per escriure articles i els blogs de la classe anirant creixent. També s’anirà ampliant la informació sobre el professorat, sobre els nostres projectes educatius i augmentarà el nombre de documents que es podran consultar o descarregar. Properament també hi anirem penjant tots els números de Passant Revista en format pdf.

Moltes gràcies per la confiança que ens feu, això ens esperona a continuar treballant dur.