L’alumnat d’economia de batxillerat visita la Borsa de Barcelona

img_0785El passat divendres 27 de gener l’alumnat de batxillerat, que fa la matèria d’economia i organització d’empresa, va visitar la Borsa de Barcelona. Aquesta visita no és fàcil d’aconseguir però, gràcies als bons contactes d’algun professor, finalment la vam aconseguir. Durant la visita els van explicar el funcionament de la borsa des del punt de vista de l’inversor. També els van ensenyar a identificar la informació dels valors i índexs que mostren les pantalles i a interpretar les dades, sobretot centrant-se en els valors de les empreses de l’IBEX 35.

Ha estat una visita molt interessant, sobretot amb l’objectiu de motivar l’alumnat a llegir i a informar-se sobre l’actualitat general i econòmica, ja que tot això condiciona molt l’activitat borsària.