Let’s talk again! Auxiliar de conversa a 1r i 2n ESO

SEGUIM AMB AUXILIAR DE CONVERSA A 1r i 2n D’ESO!

Aquest curs, per segona vegada, tenim una auxiliar de conversa que ja està treballant amb l’alumnat de 1r i 2n d’ESO. Igual que el curs passat, comptem amb aquest suport a 1r d’ESO a través d’una subvenció de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts, i a 2n d’ESO gràcies a la col·laboració i finançament de l’AFA. Com sempre, una mostra més del recolzament de les famílies a l’alumnat i al professorat.

Continuem treballant amb Sant Vicenç English Academy ja que estem molt satisfets amb els resultats aconseguits durant el curs passat. La nostra auxiliar de conversa és l’Elena Meca Soldado. Aquí teniu una petita presentació que ella mateixa ens ha escrit:

‘Em dic Elena i, com us podeu imaginar, m’encanta parlar en anglès. Aquesta llengua m’ha agradat des de ben petita. Sempre m’ha apassionat escoltar cançons en anglès i, de fet, això va despertar el meu interès per saber què deien les lletres i aprendre l’idioma.

Vaig estudiar a la Universitat Autònoma de Barcelona el Grau d’estudis anglesos i espanyol. Durant el meu tercer any de carrera vaig poder passar 5 mesos estudiant a Leicester, a una petita ciutat d’Anglaterra. Ara, i des de fa alguns anys, treballo a l’acadèmia d’anglès Sant Vicenç English Academy on segueixo gaudint de l’anglès i ensenyant-ho a més persones.’

L’Elena ens ajudarà a reforçar i millorar l’expressió oral. El funcionament és molt senzill. En petits grups de 4 o 5 persones treballem ‘Speaking’ amb ella a partir de jocs, diàlegs, converses… Activitats lúdiques i competencials relacionades amb el temari de classe. Sent aquests grups tan reduïts els alumnes se senten més segurs i els ajuda a superar la vergonya inicial de parlar en una llengua estrangera. No cal afegir que estem segurs que aquest curs aquesta experiència també resultarà molt enriquidora!