Les muralles de BÀRCINO

Sota un cel blau i radiant, els alumnes de Tercer d’ESO que cursen la matèria optativa de Cultura Clàssica en el segon quadrimestre han visitat les restes romanes de la ciutat de Barcelona, acompanyats pels professors Lucía Pérez i Roc Escala. Bàrcino va ser fundada pels romans en el segle I aC i els nostres alumnes han pogut passejar pels carrers i cases que van constituir aquella ciutat de colons romans. També han pogut contemplar les restes de l’aqüeducte, que estan essent restaurades, i les imponents muralles que defensaven la ciutat. Tot amanit amb un bon esmorzar a la plaça de la catedral!

1. Montse Bordanova i Mundet

Conèixer el passat ens ajuda a entendre la vida dels nostres avantpassats, les seves creences i la seva cultura. Visitar el llegat que ens van deixar ens obre les muralles de la història .