Les idees del Mompou posa’t guapo

Durant part del segon trimestre des de la matèria de projectes els alumnes de 1r d’ESO han estat treballant el projecte Mompou, posa’t guapo!. En aquest projecte els alumnes han de fer propostes per millorar el nostre centre d’acord a un pressupost de 1000€. Aquests últims dies cada grup-classe ha estat debatent les diferents idees proposades i buscant pressupostos. Finalment cada grup-classe ha decidit quina és la idea que volen portar a la votació general que es durà a terme el dijous 24 de març.

A continuació us deixem uns petits articles que han escrit els redactors i redactores de cada grup-classe en el qual ens presenten les seves idees. Si us plau no deixeu de seguir les nostres xarxes socials a través de les quals cada grup-classe seguirà informant dels avantatges que suposen les seves millores. Animem a tots i totes les alumnes del centre a participar en la votació dijous.

NOTICIA 1rA – El pati de l’institut frederic mompou necessita una millora

Amb el nou projecte d’un Mompou més guapo arriba 1r d’ESO A amb la renovació de les xarxes a la pista de futbol i una pinzellada a les línies del camp.

Les instal·lacions de la pista de l’institut Frederic Mompou estan bastant velles perquè al llarg dels anys s’han anant desgastant. Per aquest motiu, els alumnes de 1r d’ESO A han fet una proposta per millorar la pista, que està basada en pintar les línies del camp. A part, volen arranjar les xarxes que no estan en bones condicions i quan es juga a futbol, la pilota surt fora i es perd temps en anar a buscar-la. Per solucionar això els alumnes de 1r d’ESO A lluiten per a què la seva proposta sigui la més votada.

NOTICIA 1rB – JA ES POT ARRIBAR A L’INSTITUT SOBRE RODES

Els alumnes de l’Institut Frederic Mompou porten molts anys sense poder aparcar els patinets a l’hora que comencen les classes.

L’Institut Frederic Mompou vol millorar la zona d’aparcament de patinets perquè la zona actual està en mal estat: té herba descuidada pel mig i dificulta l’aparcament. Per això, l’alumnat de 1r d’ESO B ha proposat instal·lar nous aparcaments per als patinets. D’aquesta manera, els alumnes podran venir en patinets i aparcar-los sense preocupar-se que no se’ls agafin i els facin malbé. De totes maneres, per a què tots els alumnes disposin d’espai es podran posar tant patinets elèctrics com patinets/scooters i d’aquesta manera es beneficiarà tot l’alumnat.

NOTICIA 1rC – L’institut necessita alegria i ritme

Alumnes de 1r d’ESO C han decidit substituir el timbre de l’institut per música alegre.

L’institut Frederic Mompou de Sant Vicenç dels Horts porta molts anys que entre classe i classe i al sortir i entrar de l’institut,  amb un timbre fort. Els alumnes de 1r d’ESO C han tingut la idea de posar altaveus als passadissos per així entrar a les aules amb ritme i no amb un so molest. Han escollit uns altaveus de bona qualitat i amb un pressupost adequat.

La idea és posar els nous altaveus en el lloc on estan els timbres. Els altaveus s’instalarien el més aviat possible. Contractaran uns instal·ladors professionals. I l’institut sera un lloc divertit i alegre.

NOTICIA 1rD – Els alumnes de l’institut pateixen molta calor

S’apropa l’estiu i els alumnes de l’institut Frederic Mompou no volen que els estudiants de l’institut passin calor.

Degut a la calor que es viu a les aules de l’institut Frederic Mompou a l’estiu, es volen posar ventiladors a les aules especials, com per exemple: l’aula de tecnologia, l’aula de plàstica, l’aula de música, el gimnàs, etc.

Gràcies als ventiladors no farà falta obrir les finestres i els alumnes passaran molta menys calor.

Tots saben que a l’estiu fa molta calor i quan els alumnes de l’institut fan esport a la matèria d’educació física, arriben a les classes i l’olor que es concentra és molesta. D’aquesta manera, amb els ventiladors es podrà disminuir la calor i dissimular l’olor.

NOTICIA 1rE –Es troba una solució per la falta d’aigua al IES Frederic Mompou.

El grup de 1r d’ESO E ha decidit posar màquines d’aigua als passadissos a la planta de dalt per poder beure aigua al sortir al pati o al anar al lavabo.

Aquests últims anys, a l’institut Frederic Mompou de Sant Vicenç dels Horts, sempre hi ha hagut queixes dels alumnes perquè no es podia anar a beure aigua entre classe i classe i també l’aigua de l’aixeta no és gaire bona.

Aquesta idea s’ha escollit  perquè desde fa anys que hi ha queixes dels alumnes perquè no hi havia aigua bona i l’aigua de l’aixeta dels lavabos té mal sabor. El que garantizaria aquest canvi seria tenir aigua de bona qualitat. L’aigua és molt important per a la nostra salut i la millor solució seria posar-hi màquines d’aigua als passadissos de l’institut. Pels alumnes seria una molt bona idea ja que tothom podria estar hidratat a qualsevol hora.