Leaflets and brochures

A finals del segon trimestre i just abans del confinament, els alumnes de tercer havien de fer una sortida a Barcelona. L’objectiu principal era fer algunes entrevistes als turistes que passejaven per les Rambles, Plaça Catalunya, Portal de l’Àngel… Les preguntes demanaven als turistes què coneixien sobre monuments o llocs emblemàtics per visitar a Barcelona o Catalunya, plats típics catalans i tradicions catalanes. A més a més, l’alumnat els havien donar informació sobre aquest tema tot contribuint a una millor coneixença de la nostra cultura catalana. Molts dels grups de treball en aquest projecte volien obserquiar als turistes entrevistats amb aquests ‘leaflets’ or ‘brochures’. La competència treballada més important ha estat sel·leccionar l’informació entre diferents pàgines web i adaptar contingut i llenguatge, ja que es tractava que fos fàcil d’entendre i d’explicar. La sortida no es va poder fer, i per tant, una part d’aquest projecte no es va poder dur a terme, però us deixo alguns dels fullets que han fet en grups. Alguns són molt macos!

ARIANNA AND ERIKA 3B

NOA, ARNAU AND MARC 3C