Fotografia matemàtica

Alguna vegada heu observat el vostre entorn amb ulls matemàtics? Aquest és un dels reptes que hem proposat a l’alumnat de 3r ESO per aquests dies de confinament. La idea inicial era que cada noi i noia observés objectes que es trobessin al seu voltant: a l’habitació, al menjador, a la cuina, al balcó,….i pensés alguna relació amb algun aspecte matemàtic après durant els darrers anys.

Molts alumnes s’han animat a enviar les seves fotografies amb una petita explicació: per què l’han triat, què representa per ells i quina relació té amb les matemàtiques. Una vegada posades totes en comú, han votat les que més han agradat.

Us deixem una petita mostra d’aquesta exposició fotogràfica!