La Badalona dels romans

El dimecres 14 de febrer, dia de Sant Valentí, els alumnes que cursen la matèria de Llatí a Quart d’ESO van anar a visitar les restes romanes de l’antiga Baetulo, avui Badalona. Una guia molt simpàtica i amb nom molt romà, Clàudia, els va explicar com era l’antiga ciutat romana i els va acompanyar per tot un recorregut pels carrers i cases que s’han excavat. Llàstima que alguns dels alumnes van voler xerrar més que ella, quan no tocava. Però, ves, què hi farem? Ja sabem que sempre n’hi ha d’aquests. Els professors Cristina i Roc van intentar posar una mica d’ordre perquè tots els altres poguessin seguir les explicacions.