Ens visiten els nois i noies de 6è de l’Escola Sant Antoni

Ahir ens van visitar els nois i noies de 6è de l’Escola Sant Antoni. Van arribar a dos quarts de deu del matí i els vam rebre a la biblioteca del centre. Després d’una breu benvinguda per part de l’equip directiu, el Javi, la Glòria, el David i la Laia, que són alumnes nostres de 1r d’ESO que estudiaven al Sant Antoni, els van explicar una mica la seva experiència a l’institut, però sobretot els han volgut tranquil·litzar i animar-los a fer un bon sisè de primària perquè, tal i com han dit ells, un bon sisè vol dir èxit assegurat a 1r d’ESO.

Després de dividir-nos en dos grups i vam fer una visita pel centre tot fent petites activitats al laboratori de biologia i a l’aula de dibuix. Finalment  tots plegats vam esmorzar a la cantina i allà tot l’exalumnat del Sant Antoni que fa 1r d’ESO al nostre institut va poder saludar-los i parlar amb les mestres que havien tingut. Va ser molt divertit! Els esperem a l’institut l’any vinent!