Intercanvi amb Alemanya: vénen els alumnes alemanys!

Donem la benvinguda als alumnes i professors alemanys de l’institut d’Odenburg! Seran entre nosaltres des del dia 25 d’abril fins al proper dissabte 4 de maig.

Aquesta és la segona part de l’intercanvi lingüístic i cultural amb Alemanya, que vam iniciar a principis d’abril amb l’estada dels nostres alumnes de 3r i 4t de l’optativa d’alemany a Oldenburg.

Hem preparat tot un seguit d’actes i visites que esperem que els agradin molt i els enriqueixin personalment i cultural.

Benvinguts!

1. Mª Paz Guardo

Una gran experiència per a tots plegats sens dubte, tant pels nois/es com per les famílies. Encantats de poder participar i gaudir de tot el que estem experimentant amb aquest intercanvi!!! Moltes gràcies a tots/es els que ho heu fet possible!!