Fitness Day 2019

FOTOS AQUÍ

El dimarts passat els alumnes de quart d’ESO van poder gaudir d’un meravellós dia d’activitat física al Complex Esportiu Municipal de Sant Vicenç dels Horts Piscina Montserrat Canals. Durant el matí van realitzar quatres activitats: Cycling, Pàdel, Zumba i Urbanfit. Totes elles  dirigides per 4 monitors molt dinàmics. Amb aquesta experiència els alumnes van aprendre la importància de l’activitat física pel bon funcionament del seu cos tant físic com mental. Per tant, si us agrada l’esport marqueu-vos un objectiu! I, endavant!