Intercanvi amb Alemanya: els alumnes alemanys ens visiten!

Per veure fotos de l’intercanvi cliqueu AQUÍ.

Els alumnes de l’intercanvi del Herbartgymnasium de la ciutat alemanya d’Oldenburg ja han arribat a casa nostra! Es tracta d’un grup de 30 nois i noies de 3r i 4t d’ESO que ja van rebre els nostres alumnes fa aproximadament un mes. Ells s’estaran a Sant Vicenç dels Horts del dimecres 12 al divendres 21 d’abril.

L’experiència allà va ser fantàstica i el nostre alumnat va aprendre molt a nivell acadèmic i personal. Esperem que els nois i noies alemanys aprofitin també la seva estada entre nosaltres i gaudeixin de la nostra hospitalitat i cultura.

Entre les activitats que els hem preparat hi ha les següents: rebuda a l’ajuntament i la ràdio local de Sant Vicenç el dijous 13 d’abril; visita a les fonts de Montjuïc el divendres 14 d’abril; joc de pistes pel casc antic de Barcelona el dilluns 17 d’abril; visita al Park Güell i la Barcelona modernista el dimecres 19 d’abril; festa de comiat a l’institut el dijous 20 d’abril. També faran classe amb nosaltres a l’institut el dimarts 18 i el dijous 20 d’abril.

Herzlich willkommen und habt ihr eine tolle Zeit!