Gala de graduació de 2n de Batxillerat (promoció 2021-2023)

FOTOS GRADUACIÓ 2n BAT AQUÍ

Divendres 19 de maig va tenir lloc l’acte de graduació de 2n de batxillerat de la promoció 2021-2023. Va ser un acte multitudinari, ple de sorpreses i d’intervencions d’un gran gruix d’alumnes. Si haguéssim de definir breument la celebració podríem fer servir les següents paraules: divertida, diversa, espontània i amb molta implicació per part de l’alumnat.

Hi va haver discursos d’alumnes i professors, un vídeo recopilatori de moments al batxillerat, monòlegs, i fins i tot una actuació “músicoanimal” i la coronació del rei i reina de la graduació. Tampoc va faltar el repartiment d’orles, com ja és habitual, ni el picapica de cloenda amb el photocall.

Va ser un acte de graduació molt bonic i fet amb molta cura. Serà impossible d’oblidar! Si voleu fer un cop d’ull a les fotos de la jornada podeu fer un clic a l’enllaç a l’inici de l’article. Volem agrair als professors que van fer fotos, i especialment al José Muñoz, pare de l’Aina Muñoz, i al David Perales, pare de l’Andrea Perales, per fer-les i passar-nos-les desinteressadament per poder-les compartir amb tothom.

I per acabar, dir als alumnes de 2n de batxillerat que marxeu que us desitgem tota la sort del món, la felicitat més plena i molts encerts, assaigs-errors i aprenentatges en aquest camí que ara inicieu. Ja sabeu que sou únics i que sempre tindrem un lloc reservat per a vosaltres dins del cor de la família Mompou!