Excursió a Rivesaltes i Cotlliure amb l’alumnat de francès

El divendres 12 de maig, tot l’alumnat de francès del centre vam fer una excursió a França. Des de 2n d’ESO fins a Batxillerat, 81 alumnes van poder gaudir d’una jornada a França molt especial.

Al matí, vam visitar el Memorial del Camp de Concentració de Rivesaltes. Es tracta d’un camp de refugiats i de concentració que va acollir persones des de l’any 1939 fins ben entrat l’any 1965. Vam poder descobrir una de les parts més fosques de la nostra història recent.

Després, vam dirigir-nos a Cotlliure, un poblet pintoresc de la Côte Vermeille dels Pirineus Orientals. Allà, vam dinar i després tot l’alumnat va fer una gimcana per descobrir la vila. El dia ens va acompanyar i ens va permetre de passar una tarda fantàstica en aquest preciós poblet.

Sens dubte, un dia molt singular i que tots i totes recordarem!