Formació en eines Google: Gsuite for education

Aquest curs estrenem a l’institut una nova metodologia de treball mitjançant les eines Gsuite de Google. El nostre alumnat i professorat pot treballar en un entorn segur i controlat mitjançant una adreça de correu electrònic amb domini personalitzat @insfredericmompou.cat.

A més a més, gràcies al programa STEAMcat, hem rebut una dotació de tablets amb android, ordinadors Chromebooks, ordinadors portàtils, etc. Tot això ha d’anar acompanyat d’una bona formació per tal que el professorat pugui utilitzar adequadament tots aquests nous recursos. El nostre coordinador TAC, Miguel Ángel Pozo, ens està fent una formació en què, a part de passar-nos-ho molt bé, estem aprenent a treure el màxim rendiment a eines com el Google Classroom, els Formularis Google o les presentacions al núvol.

Tot sigui per fer les classe més dinàmiques, motivadores, engrescadores i que el nostre alumnat aprengui el màxim possible en el marc d’unes tecnologies que ja no són futur, són ben presents.