Festa de la Pau 2024

Avui, dia 20 de desembre, hem dedicat la darrera jornada a celebrar diferents activitats de caràcter lúdic i festiu per tot l’alumnat de l’institut.

Els nois i les noies de 1r cicle de l’ESO han realitzat diferents tallers que l’equip de professors ha preparat: decoració nadalenca, soldadura, galetes, relaxació, coreografies, etc.

L’alumnat de 1r de batxillerat s’ha encarregat de preparar una gimcana pels nois i noies de 3r i 4t d’ESO per tot el pati. Tenen un ampli ventall de proves i cadascuna és puntuada. Hi haurà premis pels primers classificats!

Finalment, l’alumnat de 2n de batxillerat ha gaudit de la visita de la senyora Maria Ohanysian, de l’Associació armènia de Catalunya, que ens ha fet una xerrada històrica i de drets humans sobre el genocidi armeni de principis del segle XX, sobre les repercussions que encara hi ha avui en dia, en la guerra a l’Artsakh que ha provocat una neteja ètnica d’armenis del seu territori ancestral.

Per acabar el dia, s’ha fet el lliurament de notes del 1r trimestre.

Us deixem unes quantes fotos a continuació:

La comunitat educativa de l’institut Frederic Mompou us desitja molt bones vacances, un bon Nadal i un millor any 2024 carregat de salut i felicitat!