Festa de la Pau 2021

Ja estem a les portes de Nadal i, com cada any, hem dedicat la darrera jornada a celebrar diferents activitats de caràcter lúdic i festiu per tot l’alumnat de l’institut.

Els nois i les noies de 1r cicle de l’ESO han realitzat diferents tallers que els professors han preparat: cuina, ball, manualitats, jocs, activitat física i relaxació, experiments, etc. Podeu consultar les FOTOS i VÍDEOS AQUÍ.

L’alumnat de 1r de batxillerat s’ha encarregat de preparar una gimcana pels nois i noies de 3r i 4t d’ESO per tot el pati. Tenien un ampli ventall de proves i cadascuna era puntuada. Aquell grup que aconseguís la major puntuació s’emportava un obsequi. Paral·lelament també s’ha celebrat una lligueta de futbol a la pista. Podeu consultar les FOTOS AQUÍ.

Finalment, l’alumnat de 2n de batxillerat ha gaudit d’una xerrada sobre la desigualtats al món a càrrec de Quim Cervera de l’ONG Justícia i Pau. Podeu consultar les FOTOS AQUÍ.

Per acabar el dia, s’ha fet el lliurament de notes del 1r trimestre.

A part de les fotos i vídeos que podeu trobar als enllaços, us en deixem unes quantes a continuació:

La comunitat educativa de l’institut Frederic Mompou us desitja molt bones vacances, un bon Nadal i un millor any 2022 carregat de salut i felicitat!