Estudiem la biodiversitat

Aquesta setmana els alumnes de 4t d’ESO que cursen la matèria de Biologia i Geologia hem fet una petita sortida al bosc proper a l’institut. L’objectiu d’aquesta pràctica és delimitar parcel·les i estudiar quines plantes són característiques del nostre entorn. En petits grups els alumnes han identificat les espècies presents i han recomptat els individus per tal de poder calcular l’índex de biodiversitat al laboratori. Per identificar les espècies han fet servir una APP molt recomanable, el seu nom és PlantNet. Us recomanem descarregar-la i fer una passejada pel nostre bosc per tal de descobrir el nostre entorn natural.