Primera reunió 2017-2018 del projecte Escoles Verdes

El passat dimarts dia 10 va tenir lloc la primera reunió amb els Delegats i Delegades Verds d’aquest curs. Hem engegat amb una petita activitat i una sèrie d’informacions inicials.

Aquest any ens centrarem en en dos aspectes importants. En primer lloc en el menjar que malbaratem, sobretot ens hem centrat en els entrepans que es llencen a l’hora del pati. Hem intentat esbrinar-ne els motius i buscar solucions perquè aquestes coses no passin. Cal dir que els Delegats i Delegades  Verds han proposat algunes solucions creatives i n’hem escollit tres que han sigut les més votades. En segon lloc, ens centrarem en la calefacció que aquest any estrenem i l’estalvi energètic.

Tot ha transcorregut en un ambient tranquil i s’ha obsequiat als alumnes assistents amb un petit tast dolç i una beguda. S’ha informat que el dia 26 d’octubre es farà una visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat. Continuarem fent la lligueta d’aules, com cada any. Tots plegats estem il·lusionats i disposats a fer una bona feina.