ÚLTIMS DORSALS PER A LA CURSA DE SANT VICENÇ!! TE LA PERDRÀS?

Alumnat i professorat!

El diumenge 29 d’octubre es faran les curses pels volts del Parc de la Foneria. Hi ha una distància a recórrer diferent per a cada categoria. Les professores i professors d’Educació Física, tenim les butlletes i els dorsals perquè us pugueu inscriure. Teniu temps fins al dimecres 25 d’octubre.

Per quins motius podríeu anar a córrer?? Doncs bé, n’hi ha molts com per exemple: per fer una cosa diferent un diumenge, perquè farem una mica d’activitat física i això sempre és beneficiós per a la nostra salut, perquè ens trobarem amb les amigues i amics de l’Institut i d’altres centres educatius del poble, perquè és una distància molt curta i si voleu es pot fer caminant, per vivenciar l’ambient festiu d’una cursa escolar, etc.

Vinga va animeu-vos i anem totes i tots a la cursa!!