Els alumnes de 3r d’Aula Oberta als MOP

Els nois i noies de 3r d’Aula Oberta hem començat els tallers del MOP a la Fundació Maria Auxiliadora. Hi anem diversos dies a la setmana: dilluns, dimarts i dijous des de les 12:45 fins les 14:15h.

Quan arribem allà ens prenen la temperatura i fem diferents tipus de tallers com per exemple: estètica, educació ambiental, lampisteria i atenció al client.

Cada trimestre canviarem de taller. Els professors i professores són molt agradables, sempre intenten fer que aquestes hores siguin divertides i emocionants.

Article redactat a les matèries de Llengua Catalana i Llengua Castellana per l’alumnat de 3r d’Aula Oberta