Els alumnes de 1r. ESO D dediquen l’aula a la Nàdia Ghulam

el-secret-del-meu-turbantEls alumnes de 1r d’ESO D, des del projecte de les Aules Dedicades, han decidit treballar la vida interessant de la Nàdia Ghulam. La Nàdia és una noia valenta que va treballar amb la identitat del seu germà gran mort perquè el seu pare estava malalt i sota els règim dels talibans les dones no podien treballar, ni la seva mare ni les seves dues germanes. Gràcies a una ONG fa 10 anys que viu a Badalona des d’on ha escrit diversos llibres en què explica la seva experiència: El secret del meu turbant, Contes que em van curar o L’última estrella del vespre.

Podeu trobar més informació clicant sobre l’enllaç : http://badabiblios.cat/ghulam-nadia/

img_3856img_3787

Procés de decoració de l’aula

nadia-ghulam