1r d’ESO B dedica l’aula a Cleòpatra i prepara la seva exposició oral.

Els alumnes de 1r ESO B hem assajat l’exposició oral del nostre powerpoint sobre Cleòpatra, que és el que hem escollit per a l’activitat d’aules dedicades. Quan ens van dir que per a aquesta activitat havíem d’escollir una dona que hagués estat important a la història de la humanitat, vam fer una recerca a internet i vam trobar desenes de dones que han estat importants, des de Marie Curie fins a Madonna passant per Joana d’Arc i la reina Isabel d’Anglaterra. Per votació vam escollir Cleòpatra perquè va ser l’última faraona de l’Imperi Egipci, era molt intel·ligent i tenia una bellesa extrema. Va saber moure’s  en un món dominat pels homes, es va enfrontar al poderós Imperi Romà i va seduir  els seus dirigent. A més a més, va ser una persona misteriosa i enigmàtica.