El nostre alumne Xavier Gonzàlez, premi extraordinari de Batxillerat

Durant el mes de juliol, vam saber que el nostre alumne de 2n de Batxillerat Xavier Gonzàlez Torres havia estat guardonat amb el premi extraordinari de Batxillerat 2021. Es tracta d’un premi important, en què el Xavi havia de fer un examen especial sobre el Batxillerat, al qual només hi optaven els alumnes que havien tingut una mitjana al Batxillerat superior a 8’75, i que han obtingut molt pocs alumnes de tot Catalunya.

Des de l’ajuntament de Sant Vicenç van voler fer un reconeixement al Xavier, i el 26 de juliol li van fer una recepció a l’ajuntament per fer-li lliurament d’un val regal de 400€ per gastar en material d’estudi.

Des de l’institut felicitem el Xavi pel premi aconseguit, i animem a tot el nostre alumnat a seguir el seu exemple de constància i dedicació!