El Mompou sona!

FOTOS AQUÍ

L’últim dia de classe, l’aula de música va fer la seva audició anual. Els nois i noies de 1r de l’ESO van tocar una sèrie de melodies que tenien en comú els elements del llenguatge musical que han anat treballant durant el curs i els de 2n d’ESO van triar temes de pel·lícules que havien estat guardonades amb premis a la millor música de cinema.

Cal remarcar l’esforç i la dedicació que l’alumnat va posar a l’audició però també cal insistir en els beneficis que la música ens dóna. Quan toquem un instrument es crea en el nostre cervell una veritable simfonia neuronal. Els nostres sentits  estan més atents que mai, els nostres ulls han de llegir la partitura, les nostres orelles estan pendents de les notes, el nostre cos tensa els muscles…tot un exercici d’extrema concentració que sumat a la disciplina dels assajos i als avantatges de la música sobre el desenvolupament intel·lectual dels nois i noies, fan de l’audició de música una gran activitat.

La música estimula la memòria, ens permet millorar els nostres resultats acadèmics en llengües i matemàtiques, ens ajuda a expressar les nostres emocions, augmenta el nostre benestar i ens fa sentir més feliços i satisfets, com es podia veure a les cares de l’alumnat, a qui felicitem de tot cor!

LA MÚSICA: A CONSUMIR SENSE MODERACIÓ!!!!!!