DON’T SEND ME TO PRISON!

Els alumnes de 2n d’ESO, van treballar una unitat del llibre de text que es deia ‘Crime’ (Crim). Per a l’activitat de producció oral, vam seguir el mateix procediment que en l’edició dels vídeos ‘Love it or List it’. Primer vam veure una part de l’interrogatori d’una detectiu a una víctima de la película ‘Victim’. Vam anotar vocabulari i expressions que els mateixos alumnes anaven escoltant i a continuació van preparar els seus interrogatoris tot adoptant diferents papers: sospitós d’assassinat, víctima, agent policial o detectiu.  Aquests vídeos són també molt divertits i alguns alumnes van optar, finS i tot, per fer un muntatge. Recordeu que tots ells teniu la possibilitat de veure’ls amb subtítols en anglès.