Concert de flauta de 1r i 2n d’ESO

FOTOS DEL CONCERT AQUÍ

FLAUTESLa setmana passada vam gaudir a l’institut de dos concerts de flauta. El dijous 25, l’alumnat de 1r ESO ens van oferir una audició en què ens mostraven els elements del llenguatge musical que han après. Durant aquest curs hem estat treballant al voltant de les qualitats del so i la seva representació gràfica. Cada melodia contenia un aspecte rítmic o melòdic que hem pogut posar en pràctica a través de la flauta. Les melodies han estat proposades pels alumnes o triades de les del professor. L’experiència de poder entendre i llegir el llenguatge musical i interpretar-lo amb un instrument ha estat molt agradable i positiva.
Com a novetat, aquest curs hem tingut uns convidats molt especials: els pares i mares,a qui agraïm molt la seva participació a l’acte.FLAUTES1

El dimarts 23, els nois i noies de 2n D’ESO ens van presentar un recorregut musical per la història de la música, des de l’ inici de la polifonia fins als nostres dies. Tot i que a l’aula hem tocat obres de diferents formes i textures, vam deixar per a l’audició una mostra d’obres polifòniques de l’Edat mitjana, del Renaixement, del Barroc, del romanticisme i de la música contemporània.
Podent tocar la música de l’època que estudiem, la comprensió de diferents conceptes musicals resulta molt més fàcil.
Esperem que hàgiu gaudit tant de les audicions com ho han fet els nostres interprèts!