Diada de Sant Jordi 2021

Fotos AQUÍ.

Avui dimarts 23 d’abril celebrem a l’institut la festa de Sant Jordi. A partir de les 11h. començarà la celebració de la diada de la rosa i el llibre. Aquest és el contingut de la festa enguany:

D’ 11h a 12h celebració de la diada al pati de l’institut. Hi ha  venda de roses, intercanvi de llibres de segona mà, lliurament de premis literaris i del concurs de cartells de Sant Jordi, exposició de cartells de Sant Jordi al vestíbul de l’institut, música i molt bon ambient.

De 12h a 13:30h hi ha activitats diverses segons els diferents cursos:

• Per als alumnes de 1r ESO hi haurà una audició musical a càrrec dels mateixos alumnes.
  • L’alumnat de 2n ESO assistiran a una representació teatral, “La casa de Bernarda Alba” de Federico García Lorca, a càrrec de l’alumnat de l’optativa de teatre.
  • L’alumnat de 3r i 4t d’ESO i 1r de Batxillerat  gaudirà de diferents tallers literaris. Els alumnes de 1r de Batxillerat els han estat preparant per als seus companys de 3r i 4t d’ESO.
  • Per als alumnes de 2n de Batxillerat, faran cinefòrum a la seva aula amb professorat dinamitzador.

A les 13h. donarem per acabada aquesta jornada lúdica i cultural que és la diada de Sant Jordi al nostre institut.

Esperem que tothom s’ho passi molt bé!!