Concurs StopMotion 2023

Aquest any, des del departament de Tecnologia hem tornat a celebrar el dia internacional del telèfon mòbil (3 d’abril) amb la convocatòria del segons concurs “StopMotion”. En aquest cas el tema del vídeo havia d’estar relacionat amb la diada de Sant Jordi i els premis els vam fer públic el mateix dia de la Diada.

Com l’any anterior, els premis han estat molt renyits però el tribunal (professorat del departament de tecnologia) finalment va escollir els següents vídeos:

1r Premi: “La llegenda de Sant Jordi” per Yolanda Avdalian Engayan del 1rD

2n Premi: “Sant Jordi” per Pol Prats i Alejandro Berruezo del 1rE

3r Premi: “De la gota de sang d’un drac…” per Lucía Álvarez Almendros del 1rD

Moltes felicitats als guanyadors i moltíssimes gràcies a tot l’alumnat que ha participat amb les seves creacions, sabem de la dificultat i dedicació en la seva realització.

Us deixem un recull dels vídeos presentats: enllaç als vídeos

1. Montse Bordanova

Moltes felicitats als guanyadors i guanyadores.
    L’Enhorabora a tots els qui heu participat i heu fet possible que la festa de Sant Jordi, com cada any, sigui un èxit.